vineri, 4 decembrie 2009

Leapşa despre starea de normalitate

De câteva zile încoace, urmăresc cu interes evoluţia lepşei despre starea de normalitate şi mă întrebam dacă va ajunge la mine deşi îmi doream să mă ocolească :)

Nu s-a întâmplat acest lucru, pentru că Salmi s-a gândit la mine (şi îi mulţumesc că se gândeşte, de fiecare dată) şi mi-a pasat leapşa de care mă temeam, din cauza răspunsului sincer pe care sunt nevoită să-l afişez :D

Momentan, starea mea de normalitate se compune dintr-un cocktail exploziv, alcătuit din multă incertitudine, stres, teamă de viitor, meşteşugit combinate cu speranţă şi dorinţa de a reuşi ceea ce ne-am propus.

Dar cum omul se înţelepţeşte, o dată cu trecerea anilor, iar eu am adăugat, de curând, încă o toamnă în calendarul vieţii, pot spune că lupt să dau la o parte temerile şi nesiguranţa care a pus stăpânire pe mine, lunile acestea şi să mă îmbrac în haina de sărbătoare, viu colorată şi aducătoare de multe speranţe şi gânduri optimiste.

Pasez leapşa, mai departe, lui Ninu, pentru a ne spune şi el în ce constă starea lui de normalitate.

2 comentarii:

Ninulescu spunea...

Deci m-ai dat gata :))..ma gindesc la noapte si miine o sa-ti spun :))
Multumesc pentru leapsa !

Anonim spunea...

:)) Eu am ocolit-o elegant, profitand de sarbatori. Altfel, starea mea de normalitate e ca si a ta. Te pup! Un we superb!