joi, 17 decembrie 2009

Dansul fulgilor de nea

Să continuăm în acelaşi ton!
După o ninsoare ce a durat două nopţi şi o zi, ieri a fost o zi de iarnă, liniştită, fără ninsoare, ca azi-noapte şi în continuare să viscolească puternic.

Dansul fulgilor de nea este unul turbat de-a binelea, ceea ce duce la creşterea rapidă a stratului de zăpadă.

Am scos nasul pe fereastră în dimineaţa asta şi am mai dat de o tură de poze de exemplificare a vremii de poveste. Am înţeles că nu a mai fost nins aşa în decembrie, la Stockholm de vreo 5-6 ani. Anul trecut a nins susţinut din ianuarie până prin martie, dar potolit, la intervale, fără excese.

Acum, afară, arată aşa!









7 comentarii:

Anonim spunea...

Da, la noi au zis ca e furtuna de zapada...azi la 12 cand mergeam la scoala, abia se putea umbla pe strada de viscol, toata zapada ti-o arunca in fata si pe deasupra ningeeeeeeaaaaaa! Acum s-a potolit, e rece si bine. Avem vreo 20 cm de zapada...cam asa cred ca e si la voi. Nici aici nu a mai fost zapada in decembrie de muuuuulti ani. Anul trecut am avut asa zapada faina in noiembrie, dar s-a topit intr-o saptamana...
Eu sper sa tina si de Craciun.
Te pup, o seara faina!

Svea spunea...

Da, la fel a fost şi la Stockholm! Momentan, ninge potolit. Şi eu sper să ţină zăpada până la Crăciun şi va ţine, cu siguranţă, pentru că e frig şi a nins mult.
Mulţi pupici înzăpeziţi :)

Purple Rain spunea...

Dar utilajele de dezapezit cand intra in actiune?

Anonim spunea...

Si la voi ca si la noi, atmosferade poveste cu zapada multa, ger si pregatiri de sarbatori probabil.Frumos , frumos !!

Svea spunea...

Da, Ayandari, atmosferă de poveste! O să mai vin cu poze, că tare e frumos!

Purple Rain, utilajele "trudesc" la greu, printre troiene! Totul e sub control! :)

Anonim spunea...

Din pacate am vazut ca saptamana viitoare miercuri se incalzeste, cel putin aici la noi...cred ca se va topi zapada de Craciun, iar de Revelion ploua :((. Noi ne bucuram de iarna, atat cat vom avea...

Svea spunea...

Da, la voi pare să se încălzească dar la Stockholm spun că va ninge şi săptămâna viitoare. Să vedem cum va fi! Te ţin la curent! :)