marți, 15 decembrie 2009

Ninge de rupe :))

Când m-am trezit, ningea mărunt, liniştit, dar cu consecvenţă încât stratul de zăpadă creşte văzând cu ochii.

Însă sunetul specific plugului de dezăpezit m-a atenţionat că responsabilii comunei sunt vigilenţi şi veghează la starea de bine a compatrioţilor suedezi.



Două ore mai târziu, mă uit din nou pe fereastră şi dansul dezlănţuit al fulgilor de nea îmi confirmă prognoza meteo care anunţă mărirea stratului de zăpadă.

Ciudat e că nu am văzut pe nimeni plângându-se de venirea iernii şi, implicit, a zăpezii, drumurile nu sunt blocate, utilajele funcţionează periodic chiar dacă stratul de zăpadă se reface aproape instantaneu.

Ce bine că ţin blogul în română şi nu sunt nevoită să şochez vreun suedez cu gândurile mele tipic româneşti :))

Aaaa, şi la Bucureşti ninge! Atât! :D

6 comentarii:

Ninulescu spunea...

Deci cineva asteapta un ceai cald :( ..si altcineva care s-a oferit sa-l ingrijeasca sta si priveste pe geam cum ninge... :(..Of...

mamica de Sebastian spunea...

Ce bine,in sfirsit ca ninge si la noi.

IrinaBohemianDance spunea...

Ce frumos!!In Constanta la ora la care iti scriu ploua de rupe si asta ma deprima cumplit...Am speranta ca macar cativa fulgi vor poposi totusi si pe la noi pentru a da mai mult farmec sarbatorilor ce vor sa vina!

Kisses,

Irina

adra_bell spunea...

Cica e deja blocat Bucurestiul. Frumos la voi! La noi a plouat toata ziua

Svea spunea...

Ninule, nu mai ofta, ia de priveşte împreună cu mine! :))

Mamica_de_Sebastian, e tare frumos acum, în sfârşit, bine că ne-am îmbrăcat în hainele cele albe, ca să se ducă pe pustii gândurile cele negre!

Da, Irina, sper să vină zăpada şi la voi, cât de curând, că tare-i frumos când ninge şi sărbătorile au parcă alt farmec în veşmintele cele albe.

Pupici la toată lumea!

Svea spunea...

Adra_bell, aşa e, au reuşit să fie luaţi din nou prin surprindere! Măi să fie, aici ninge de o zi şi o noapte şi nu s-a mai blocat nimeni, dar mi-am promis că nu voi face comparaţii de niciun fel, aşa că mă opresc. Blogul ăsta e doar pentru a vă povesti despre ce fac eu aici şi cum se vede Suedia prin ochii unei românce stabilită pentru o perioadă la Stockholm. Fără a face comparaţii cu ţara mumă :)) Să-mi mai repet asta de mai multe ori, să nu divaghez când şi când :))