joi, 15 iulie 2010

Am câştigaaaaaaaaat! :))

Hehehe, se simte entuziasmul? Trebuie, pentru că sunt foarte fericită! Astăzi, când am dat obişnuitul tur de forţă prin blogosferă, am văzut că am câştigat locul 1 la secţiunea galben a concursului Cozi de mâţă cu blonduţul meu, căruia o să-i mai dedic un post separat, că tot mă ţineam de ceva vreme să fac lucrul ăsta :) Acum am un motiv în plus!


Concursul s-a desfăşurat în iunie, termenul limită de predare a poziţiilor codale fiind de 30 iunie, iar rezultatele au venit astăzi. Dacă în primele zile de deliberare eram foarte curioasă, mai ales după ce am cunoscut şi codiţele participante, în toată splendoarea lor, ulterior m-am resemnat şi am aşteptat cuminte verdictul.

Cu atât de multe codiţe cu atitudine, chiar mă întrebam cum o să reuşească juriul să facă departajarea. Aşadar, s-a punctat aspectul estetic, fotografia, atitudinea cozii la următoarele categorii: europeană, galben, alte rase şi birman. Şi a mai fost şi premiul organizatorului.

Mă duc să-l caut pe blonduţ să-i dau vestea cea bună! :)

13 comentarii:

tetris spunea...

Felicitari! :)
Felicita-l si din partea mea, te rog

Svea spunea...

Merci frumos, Tetris! Debordez de fericire! Cat de puţin le trebuie unora sa fie fericiti! :)) Ma duc sa pup blondutu' ca merita! :)

Poppy spunea...

Felicitari Svea! ..pentru atitudinea cozii.. hehe m-am prapadit de ras :) Intr-adevar, blondutu' are coada cu personalitate :)

Anonim spunea...

Felicitari pisoiului!Si tie , evident!

Svea spunea...

Multumesc, Poppy! Sa stii ca are o codita cu personalitate! Si cat l-am haituit cu sedinta mea foto! Chiar ca merita un premiu ceva, macar pentru disconfortul lui de a fi fotomodel fara voie :)) Desi a fost foarte cuminte si ascultator!

Merci, Ana-Maria, o sa-i transmit! :))

tetris spunea...

La cat te-ai muncit sa-l gasesti si sa-l pozezi si cat de cuminte a fost, meritati sa castigati :)

Anonim spunea...

Felicitari pentru premiu!!! Azi ar trebui sa ne recompensam mieunatoarele cu ceva bun si mai deosebit :P

vic spunea...

felicitari, si esti invitata mea oriunde si oricind.
multumesc pentru participare si entuziasm.

Svea spunea...

Asa e Iulia, numai ca eu o sa-l recompensez cu pupici si atat ca are stapan si suedezii sunt suspiciosi daca vad straini hranindu-le odraslele :))

Vic, cu multa placere si la cat mai multe concursuri haioase!

mamica de Sebastian spunea...

WAw felicitari..sa-ti traiasca blondutul:))

floridecamp spunea...

coronita castigatorului !!!!

RALUCA spunea...

Asa cum am vazut pe blog,iti plac animalele de tot felul si ma bucur si tot atat de mult apreciez si pe toti cei care comenteaza pe acest blog,ceeace inseamna ca au suflet bun,la fel ca si tine. Felicitari pentru codita blonda si cat mai multe premii si pentru alte codite.

salmi spunea...

Felicitari multe multe! Merita blodul dar si tu. ;)