vineri, 23 iulie 2010

S-a făcut dreptate!

Se pare că postul meu ce făcea referire la preluarea fără înştiinţare a materialului meu La cumpărături prin Stockholm a avut ecou şi, astăzi, am primit un comentariu pe blog prin care cei de la suedia.se îmi aduceau la cunoştinţă existenţa unui articol despre blogul meu pe siteul lor: http://www.suedia.se/index.php?c=2743

Acum sunt de acord! La urma urmei, am un blog public, de pe urma căruia nu am niciun câştig material, singurul lucru pe care îl pretind este respectul faţă de rândurile mele. Aşa cum sunt ele: personale şi cu target redus (pentru familie, cei dragi şi cei interesaţi de poveşti cu iz suedez). Să nu fie plagiate sau defăimate!

Dacă sursa este menţionată şi bloggerul este promovat, mi se pare fairplay! La urma urmei, am ales ca rândurile mele să fie publice, aşa că nu am nimic împotrivă să apară pe suedia.se, cerându-mi-se permisiunea, în prealabil şi menţionându-se sursa!

2 comentarii:

Poppy spunea...

Felicitari! Asta trebuiau sa faca de la bun inceput. Ma bucur ca s-a rezolvat :)

Svea spunea...

Da, s-a rezolvat, mai ales datorita tie! Ca poate altfel nu apucam sa vad si cine stie cum mai repetau gestul!