duminică, 25 iulie 2010

Ghiveci duminical ca la mama acasă

De ieri s-a schimbat vremea şi canicula care stăpânise Stockholmul, de săptămâni bune, a fost înlocuită cu o binemeritată ploaie ce a ţinut ore în şir, inclusiv toată sâmbătă noaptea.

Şi odată cu ploaia ce a înlocuit canicula, un minunat ghiveci de vinete şi zucchini a luat locul salatelor văratice cu care m-am tot delectat săptămânile acestea toride.

Reţeta este simplă, oarecum inspirată din mai multe surse culinare de pe net şi ajustată la nevoile papilelor mele gustative. Am folosit vinete, zucchini, roşii, ardei, ceapă, usturoi, ulei de măsline, pastă de tomate, oregano, sare, piper, pătrunjel. Am călit ceapa şi usturoiul în ulei de măsline, apoi am adăugat vinetele curăţate parţial şi tăiate cubuleţe. După ce s-au înmuiat, am adăugat zucchini, ardeiul şi roşiile curăţate de pieliţă şi seminţe şi am lăsat să fiarbă la foc mic. Ulterior, am adăugat pasta de tomate şi condimentele. Delicios şi răcoritor! Am servit cu fripturică făcută la cuptor! Poftă bună!




10 comentarii:

Amelia & Mihai-Stefan CHIRCA spunea...

Sa-ti fie de bine!
Superbe fotografii.

Svea spunea...

Multumesc frumos! :)

Anonim spunea...

Yamiii! O sa fac si eu sa stii, mi-e dor de ceva legume...

O saptamana frumoasa iti doresc!

Anonim spunea...

excelenta idee pentru o mancarica de vara! pupici

Unknown spunea...

E super de bun. Bravo

Anonim spunea...

Excelenta mancarica...arata apetisant si suna delicios!

floridecamp spunea...

CE DE BUNUT!!!!!POFTA BUNA!!!!

Raluca spunea...

Frumos pregatit,frumos prezentat,iar la gust nu mai zic,ca-mi imaginez ca e foarte bun.Sau mai bine zis,a fost foarte bun,ca sunt convinsa ca nu a mai ramas nici o portie.
Abia astept si alte retete si prezentari.Bravo.

Svea spunea...

Se pare ca v-a placut mancarica mea! Multumesc! :)
Intr-adevar, a fost foarte gustoasa si racoritoare si peste vreo 2-3 zile, am s-o repet.

Purple Rain spunea...

Mancarica asta la mine-i spune "ratatouille". Iese dementiala daca se lasa sa fiarba la foc mocnit in cuptor cam 1 ora si jumate, iar in ea, in prealabil ai pus si-un paharel de vin alb. Si mie imi place la nebunie si cred c-am s-o fac maine. :)