vineri, 9 iulie 2010

Şedinţă foto cu ... Mac-mac! :)

Cu canicula de anul acesta, am hotărât să întreprind vizite regulate cu destinaţia: lacurile de pe lângă casa omului suedez. Aşadar am mai dat o tură la un lac la care am descins duminică. Astăzi era chiar mai linişte decât data trecută, suprafaţa lină şi albastră a lacului fiind brăzdată, la un moment dat, doar de nişte răţuşte ce-şi făceau siesta la mal. Cum aparatul meu de fotografiat le-a luat serios la întrebări, au purces, după minute bune de conversaţie cu obiectivul foto, în căutarea unui loc mai odihnitor :)










8 comentarii:

Alexa spunea...

Buna,
Am o rugaminte mai speciala :). Prietenul meu a fost acum ceva timp in Stockholm si a ramas cu un produs culinar in minte :) si in pofte :) Problema noastra e ca nu stim cum se numeste si de cate ori trimitem pe cineva sa il cumpere la Lidl in Germania sau in alta tara, pt ca la noi nu se gaseste, nu stim exact ce sa cerem :( Produsul e o pasta de carne care se gaseste intr-un borcan de genul asta http://www.emporion.bizoo.ro/vanzare/146706/img/Borcane-sticla-inchise-ermetic
si se gaseste la Lidl in frigiderul cu mezeluri feliate in tipla, chiar in coltul inspre produse lactate. Exact in locul asta este in Lidl-ul de pe Svea Vagen. Ne poti ajuta sa ne spui macar cum se numeste daca cumva ai drum pe acolo? Multumesc, Alexandra ( si Cristi Pofticios) alexandralaura.pop@gmail.com

Svea spunea...

Hehe, într-adevăr, rugămintea ta e mai specială, dar voi încerca să ţi-o îndeplinesc :) Nu ştiu dacă şi când voi ajunge la Lidl-ul de pe Sveavägen, dar voi încerca, pentru început, la un Lidl din apropiere.

Seb spunea...

O duc bine şi raţele în Suedia, după cât sunt de grăsune:)

Poppy spunea...

Incredibil de clare si frumoase poze Svea :) Apropo.. ce aparat folosesti?

Alexa spunea...

Multumim!!!Esti o draguta! Asteptam pofticiosi :)

Svea spunea...

Hehe, aşa e, Seb! :)

Merci, Poppy! Mă străduiesc să-mi hrănesc pasiunea şi să am rezultate bune! De multe ori nu sunt mulţumită, dar perseverez! Aparatul este Nikon D 70.

Ok, Alexa, cum ajung şi găsesc ceva, te anunţ pe mail!

floridecamp spunea...

DE LA VARSTA DE 2 ANI LA FIECARE ANIVERSARE FIUL NOSTRU PRIMEA IN DAR O RATUSCA.SUNT ASA DE DRAGUTE SI INTELIGENTE.LE ADORAM!!!!

Joop Zand spunea...

Hello Svea

Very nice pictures on your blog,
and thanks for following my blogsite.

Greetings, Joop