sâmbătă, 24 iulie 2010

Şedinţă foto cu ... o fiară :)

Dacă la început rar reuşeam să văd vreo lăbuţă mieunătoare printre blocurile suedeze, de luni bune încoace, îmi pot desfăta privirea cu feline care mai de care mai arătoase, sperioase, blânde sau cu multă personalitate.

De cele mai multe ori, nu sunt în posesia aparatului de fotografiat pentru mult râvnita şedinţă foto, care atunci când are loc naşte suspiciunea suedezului copil, de cele mai multe ori. De fiecare dată când am acostat fotografic o felină, am fost întrebată, invariabil, de către un copil care s-a nimerit în trecere dacă "fotomodelul" îmi aparţine sau despre scopul şedinţei foto respective.

Noroc că nu mă las intimidată de suspiciunea tipic suedeză şi dau curs dorinţei mele arzătoare de a mă bucura de compania oricărei mieunătoare ce-mi iese în cale.




2 comentarii:

Raluca spunea...

Splendida pisicuta. Poate concura usor la concursul coditelor gri cu alb,cu siguranta va castiga.

Svea spunea...

Hehehe, Raluca, gata, concursul s-a terminat! Poate la urmatorul! :))