marți, 27 iulie 2010

Şedinţă foto cu ... o pânză de păianjen

Dacă tot am avut parte de şedinţe foto în mişcare, am reuşit, până la urmă, să-mi găsesc şi un model care să nu-mi solicite capacitatea de deplasare în forţă într-un interval scurt. De data asta, perspicacitatea de a-l observa a fost de bază! În rest, doar simpla ignorare a trecătorilor care mă ocoleau şi care s-or fi minunat ce fac eu în plină stradă, în plin centru stockholmian, aplecată şi concentrată cu obiectivul aparatului foto îndreptat spre balustrada unui pod. Ciudaţi mai sunt şi străinii ăştia, nu? :))


2 comentarii:

Amelia & Mihai-Stefan CHIRCA spunea...

Care va sa zica: suedezii nu-si curata panzele de paianjen de pe poduri! Vai! :)
Frumoase poze! Gata, nu te mai laudam. Pana data viitoare...

Raluca spunea...

Raman stupefiata.La asa poze chiar nu ma asteptam.Esti plina de imaginatie.Concurezi cu autoarea Cella Serghi care a scris romanul Panza de paianjen.Tu cu poze facute paianjenului,autoarea cu romanul respectiv.
Oare ce poze vor urma,??