sâmbătă, 31 iulie 2010

O şedinţă foto fără nicio grabă :)

Săptămânile acestea am găsit diferite subiecte fotografice, care mai statice, care mai ţopăitoare, astfel că sarcina mea fotografică nu a fost una tocmai uşoară în multe dintre cazuri.

De data asta, o să vă expun un subiect oarecum aşezat, care nu s-a grăbit defel :) în momentul în care mi-a detectat prezenţa-mi sâcâitoare. Mai mult, s-a dovedit, la un moment dat, extrem de cooperant, înţelegând că nu e de glumit cu mine. Ori mă ajută, lăsându-mă să-l descopăr în toată splendoarea lui, ori stau pe capul casa lui mai mult decât ar fi fost indicat sau ar fi putut suporta :) Şi astfel, în doar câteva minute, am reuşit să pun de-o şedinţă foto pe cinste! Ei, ce ziceţi, nu-i aşa? :)





6 comentarii:

Joop Zand spunea...

Very nice macro pictures...well don Svea.

greetings, Joop

Raluca spunea...

M-ai facut sa zambesc si sa zic,,,,,melc,melc,cotobelc,scoate coarne boieresti si te du la balta si bea apa calda. In fiecare zi ma surprinzi extraordinar cu tot felul de surprize.Abia astept maine ,ca-mi place.

Raluca spunea...

Si continuare la comentariul de mai sus,,,,,,,,,,,si te du la Dunare si bea apa tulbure.Mi-a placut mult.

Ninulescu spunea...

Superb melcul, sper ca a fost si delicios, ca ar fi trist sa fi scapat asa delicatesa :))

http://www.melcilor.ro/category/retete-culinare-cu-melci

salmi spunea...

Minunate fotografii, pacat ca nu pot comenta la fiecare...a doua imi place cel mai mult, dar si ultimele doua sunt tare faine. Mersi de sedintele astea deosebite!

Pifuneata spunea...

Svea ai surprins frumusetea melcului in toata splendoarea sa:) Bravoooo!!!